21 mars.

Jag och katterna sitter och har det mysigt i soffan med godis, cola och film,
det vart grown ups idag. Var så himla länge sen jag såg den så kände att det
skulle va kul att se den och jag hade rätt som vanligt, haha. 😃
Jag känner att jag skulle behöva göra något men ärligt talat har jag varken orken
eller lusten till att göra det, jag är inne i någon svacka just nu. Det har hänt för mycket
på senaste tiden så jag är inne i något slags svart hål kan man säga.
Men nästa helg ska jag ta tummen ur röven och hitta på något tror jag!
På torsdag är det skola igen, alltid lika kul att se Jennifer. Sist sa vi att
vi skulle ses någon gång när det inte va skola och det låter som en bra ide tycker jag,
haha. Vi har ju faktiskt känt varandra sen vi var 16 så vi kan ju inte bara umgås i skolan
ju, då är vi bara allmänt dåliga! Top notch!👌
 
Men förövrigt saknar jag mina min familj, min guddotter,
mina vänner och min Max, jag vet inte vad jag ska kalla
honom så det får bli min Max, haha.🙈

Älskade älskade lilla Sally, vad du är go.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0