20 mars.

Min onsdag och torsdag.
Jag vakna upp bredvid Maxen båda dagarna och det är alltid lika underbart!
Igår vart det en lugn dag med film och bara mys, samt plugg för min del.
Den underbara gullungen gick med att äta helt vegetariskt/veganskt för min del, 
det har aldrig hänt förut( nu räknar jag inte med min familj eller vänner).
Känslan som uppstår när man hittar en person gör en så glad! 😍
Idag vart det att åka till min kära syster Annette, vi har bara haft en dag med snack
och fika, haha. Har ätit så mycket kakor idag att jag hamnade i någonslags
kakkoma, haha. Vi satt rätt länge och försökte utala "luxurios", det går
att säga det hur lätt som helst i huvudet men sen när man ska säga det högt
så går det verkligen inte, jävla skit ord. Haha, men vi fick oss ett gott skratt
iallafall, det är ju huvudsaken!😅😅
 Sen vart den tripp till min andra syster Johanna
med Greta och Mandis, trevligt att träffa dom. Var länge sen nu. 
Imorgon blir det nog lite alkohol tror jag, se hur det kommer sluta, haha.
Top notch!👌
 
Is snopp, I love it!😋
 
Simba myste innan jag åkte, så himla go!😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0