17 mars.

Jag mår fortfarande som en död sill, jag tror allergin gör saken mycket värre.
Men har sovit hela dagen så när jag vaknade mådde jag lite bättre, fortfarande
skit men lite bättre. Haha, ska snart gå och lägga mig igen.
Imorgon kommer Maxen efter han slutat, så kommer bli en riktig mysig kväll.
Kommer fortsätta visa honom alla viktiga filmer, gillar att jag har makten att
bestämma alla filmer vi ser på, girlpower! :D
 
På fredag är sista dagen för valet inför termin 3 och jag har ingen aning
vad jag ska välja, det lutar åt akutsjukvård men byta bort specialpedagogik 2 till
demens, men har några dagar kvar att bestämma mig.
Känn ingen press, verkligen inte. Blä alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0