15 mars.

Hittade bästa inlägget HÄR som i måste kolla in!
Det här är seriöst den mest grymma tjej jag hittat någonsin.
Hon har skapat något hon kallar för tuttfredag där hon lägger upp bilder på olika bröst för
att visa att alla tjejer har olika bröst och att alla är vackra.
Alla våra kroppar är så olika, vi föds så och vi alla är unika, 
det tycker jag hon visar när hon lägger upp dom här bilderna!
Man ska aldrig, jag upprepar ALDRIG håna en tjejs bröst eller något sånt då
vi inte kan välja hur dom ser ut! Vi har inte valt hur dom ska se ut,
samma sak som ni killar inte kan rå för storleken på eran k*k.
Något jag märkt att jag är känd för att mina stora bröst, kan inte ens
komma på alla smeknamn jag fått pga av dom och ärligt talat varje gång jag
får ett sånt smeknamn eller någon säger något av dom gamla vill jag ge er en 
fet käftsmäll. Jag får använda allt mitt tålamod i kroppen för att inte ge er en rak höger.
Skärp er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0