14 mars.

FAN VAD FÖRBANNAD JAG BLIR!
RÅKA TRYCKA BORT INLÄGGET SÅ ALLT FÖRSVANN, AAAH!!!
 
Iallafall, min lördag då. 
Har firat min syster som fyllde år igår, dock va vi inte så många som vi brukar.
Pappa får inte vara i folksamlingar så det var bara 4 systrar
( jag, Johanna, Annette&Matilda),Greta, mamma, Lasse, Alva och Molly.
Bara en kille, haha. Stackarn, det kan inte vart lätt.
Mollys reaktion när jag kom genom dörren va oslagbar, hon skrek "KARRO",
nästan slängde kakorna hon hade i handen på Johanna och sprang till mig.
Goa barn, va skönt att få träffa min tjejer igen!
Fick även träffa mina andra tjejer, Sagers och Linda en snabbis. 
Mina små älsklingar vad jag saknar er!
Sen bjöd mamma på pizza, det uppskattades stort. För då slipper jag
laga mat, för det är såååå tråkigt att laga mat till sig själv. Blä.
Nu då ? Vad gör jag nu? Vågar jag säga vad jag gör, haha. 🙈
Jag sitter och pluggar och har mello på i bakgrunden.🙈
Haha, vilket jävla liv jag har.
Man måste älska livet som en singel student, riktigt händelsrikt
och intressant liv det är. Hahaha.
Saknar min lilla böngrodd, jävla jobb.😔
 
HEJA LINUS SVENNING!!!
 
 
Allergin har börjat nu med, fy fan.
Ögonen kliar så jag blir galen, hoppas dock inte dom blir röda och svullna
för då kommer jag inte att gå ut genom dörren, haha. 
Halsen krånglar ju och det kanske beror på allergin?
Trodde det var pga att jag började bli sjuk men det måste vara allergin.
Det enda negativa med våren.
 
Ta hand om varandra!

Jag idag. Jag och mitt utseende var verkligen inte övrens idag. Blä.
 
 
Och så klart mina blåmärken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0