12 mars.

Det har blivit sjukt dåligt med inlägg jag vet.
Men jag har lagt all tid på Maxen och på förmiddagen hade jag även skola.
Alltid lika lärorikt med Jennifer, eller hur? Lärde dig något idag, Jennifer?
Och isåfall vad lärde du dig idag? ;) Att mina nipples blir så styva att dom kan
skära genom glas när det är kallt? HAHAHAHA, jag orkar inte med mig själv. Ae.
Ska vara seriöst så ni inte tror att jag är helt bakom flötet, det är jag dock men 
vi kan ju försöka låtsas att jag inte är det ? :D
Iallafall, haha. Jag och Max gjorde inget vettigt, bara legat i sängen hela dagen.
Solen lyste på så det vart så varmt och skönt och så härligt att bara ligga och vara.
Samt att han var sjuk som vanligt och sen smitta den jäveln mig med något
så jag är tjock i halsen, när jag vakna hade jag även ont i halsen
men nu är jag bara tjock så jag hoppas det är helt borta när jag vaknar imorgon. 
Nu sitter jag och försöker plugga lite, går så otroligt segt. Det är för mycket 
som snurrar i huvudet, tårarna bränner bakom ögonlocken hela tiden och
jag vill bara skrika rakt ut. Bara skrika tills luften tar slut.
 
Snoopy kröp upp i famnen igår och börja dregla på mig, haha.
Väldigt mysigt. Men jag undrar varför hon börjat dregla så mycket
nu, är det på grund av att hon börjar bli könsmogen? Hoppas det.
Är så rädd att det ska vara något fel på min älskling.
Ser ut som jag stryper henne, men det gör jag inte om ni inte förstod det. ;)
 
Alltid ska dom vara med, mammas gullisar.
 
Mina blåmärken då ,dom ändrar sig varje dag. Haha.
Men inom några dagar är dom nog helt borta, fast jag har fortfarande
ont och jag livrädd varje gång jag ska duscha. Får nästan hjärtstillestånd varje 
gång, fy fan. Var försitiga i duschen säger jag bara!
 
Igår.
Idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0