12 mars.

Alltså min lilla blomma vad jag älskar dig.
Jag önskar jag kunde visa hur mycket.
Det finns inte något jag inte skulle göra för
dig, du kommer alltid i första taget.
Och jag gör allt för att du ska inse hur 
mycket du har förändrat mitt liv sen du
föddes, och det är bara till det bättre.
Jag är så stolt över att vara din gudmor,
jag skulle inte kunna önska mig en bättre
guddotter. Och jag hoppas att jag kommer 
få vara med den dagen du får din första 
pojkvän, när du gifter dig och får dina barn.
Jag kommer alltid stå vid din sida.❤
 


Kommentarer
Postat av: ekorrkillen

Antar att du funnit någon och att de är därför du försvunnit, önskar dig all lycka samt att jag bara brydde mig om dig

Svar: Försvunnit? Vad menar du med försvunnit? Och tack så mycket, vem du än är^^
Karolina Lundgren

2015-03-12 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0