09 mars.

Jag har en sån där riktig "jag orkar inte" dag idag, finaste vädret har det vart idag och jag
har känt att jag bara vill inte. Går sjukt segt att plugga dom här dagarna. Ge mig styyyrka.
 Är det fint väder imorgon sätter jag mig nog på ballen och pluggar, då menar jag ju såklart
balkongen och inte något annat era snuskisar. Sen kommer Maxen och sover hos mig
när han slutat jobbat så får jag spendera min tisdag kväll med honom och min onsdag 
eftermiddag när jag slutat skolan. Kommer bli underbart. ♥
 
Jag studerar till undersköterska så jag har skrivit uppsatser om cancer och hur
det påverkar dom anhöriga. Men jag förstod verkligen inte hur mycker det påverkar
oss som anhöriga, idag lever jag och min familj själv i den här mardrömmen och
det tär så mycket på en att man blir helt utmattad. Det här skrämmer mig rakt ut sagt.
Jag är livrädd varje dag och jag är så otroligt ledsen, hoppas den här mardrömmen
slutar snart...Riktigt snart!
 
Insåg att selfie kameran på snapchat gör så att det blir rätt håll i spegeln!👌✌👍
 
Tog en till bild idag och ser fan ut som jag är mer blå idag?
Ska ta en bild varje dag så får vi se hur det blir, haha. Är även öm i 
hela överarmen och lite mot axeln idag, det vart nog en jävla smäll tror jag. 
Så ja, jag är fortfarande ett klantarsle som är blåslagen, top notch!👌
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0