08 mars.

Sitter och väntar på den där förbannade pendeln som vanligt.
Hatar att bo i Skänninge och hatar att östgötatrafiken suger så man får vänta i 30 minuter.
Iallafall gårdagen spenderades med Max och det regnar köttbullar 1&2,
fast han somna den soppan, jäkla vekling alltså.
Även halva dagen idag spenderades med honom och sen mötte jag upp Mandisen,
hämtade ut min tröja och sen åkte vi till Nettan
och jag käkade mig spymätt på hennes nybakade kakor! 😅
Haha, så det ska vara!
Våra konversationer alltså, är alla andra lika sjuka som oss eller?
Haha,  jösses alltså! Nästan så jag inte orkar med mig själv ibland! 😅
Men I love it! Livet blir lite roligare faktiskt!👌
Imorgon då? Vad händer då?
Det återstår att se mina kära vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0