08 mars.

Att jag är klantigast i världen visste vi ju redan, men nu så ni få höra vad jag gjorde igår
innan Max kom till mig. Jag har stört ihjäl mig på mitt badkar sen jag flyttade in för jag
badar sällan och jag tycker bara det är ivägen och efter igår hatar jag det.
Jag seriöst halkade.
Som tur är tog jag emot med armen och höften på något konstigt vänster för hade jag
slagit i huvudet hade det nog gått väldigt illa tror jag. Jag är blå på armen och har sjukt
ont i höften så jag har svårt att gå i trappor och göra vissa rörelser, samt att jag har
haft  ont i huvudet sen jag ramla med så något hände nog med skallen ändå,
om det var att jag spände mig så mycket eller något, vem vet. 
Jag har en halkmatta men jag plockade bort den för den lossna på ena sidan hela tiden,
men jag tänker ju verkligen sätta tillbaka den nu, skiter i om den lossnar ibland.
Hellre det än att jag halkar igen, fy fasen allså.
Så en läxa till er, har ni inte en halkmatta. Skaffa det för fan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0