06 mars.

Klockan har passerat tolv och jag sitter fortfarande med uppgifterna, haha.
Det går fort nu, eller inte. Går så seeegt framåt.
Men ska nog ge upp snart och lägga mig, försöka sova ett par timmar så det kan bli dag 
för den ska jag spendera med mina 2 favorit tjejer♥ Kvällen ska jag spendera med Max,
kommer bli en rikigt härlig fredag känner jag nu. Jag kan ju säga rakt ut att dom här
lugna mysiga fredagarna är det jag trivs med, speciellt nu. Ni får mig att må så bra, 
alla 3.♥ Jag är så glad att jag har er och mina andra vänner. Ni är guldvärda!♥
 
Igår fick vi även ett svar.
Min pappa lider av non-Hodgkin-lymfom, vilket är en lymfkörtelcancer.
Äntligen har vi ett svar, äntligen är väntan över och behandlingen kan börja 
så du blir frisk. Jag vill bara att det här ska vara över, jag vill vakna upp
imorgon och att det här bara var en sjuk mardröm. 
Jag orkar inte med det här längre. #fuckcancer
Älskade pappa.♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0