06 mars.

Har haft en toppen eftermiddag med mina tjejer, skrattanfall som vanligt,  
det är inget ovanligt längre!;)
Vi har inte gjort något speciellt utan bara vart våra galna jag som alltid liksom!😃 I love it!
Nu sitter jag på pendeln,  fram och tillbaka, fram och tillbaka. Blir galen på det här
men blir ju så när ena bor i Motala och andra i Linköping. Men mina gullungar är värda det!
Resten av kvällen kommer spenderas med Max, vi ska se dumma mej för
puckot har inte sett den. Jag har tappat hoppet för mänskligheten, haha.
Men nu är han med mig då kommer han tvingas att se alla animerade filmer jag gillar! :D
Han gillade rise of the guardians så lite hopp för loppan finns det! 👌
Fast hade han inte gillat den hade jag tvingat honom att tycka om den
eftersom det är min favoritfilm, haha!👌Jag älskar "Yeti"sarna mest!  ♥
 
 
Fint väder betyder Converse👌
 
Skorpans blöjor, min hand va större! 
 
Jag älskar dig! 
 

Kommentarer
Postat av: bella

snygga converse :D

Svar: Tack!^^👌
Karolina Lundgren

2015-03-06 @ 19:53:46
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0