05 mars.

Många har nog hört om lilla Junis.
När jag sitter här skriver så rinner tårarna ned för kinderna,
tidigt på onsdags morgonen tog cancern en till, lilla Junis fick inte
bli äldre än 7 månader pga av den här äckliga sjukdomen, endast 4 månader
fick hon sin diagnos. Hur kan den här sjukdomen få existera?
Hur kan livet vara så orättvist att ett barn på 7 månader rycks ifrån
sina föräldrar? Livet är så sjukt orättvist att det gör ont inom mig.
Och idag går alla mina tankar till Junis nära och kära.
Jag känner dom inte men jag lider med er och jag beklagar något enormt!
Lilla ängel nu behöver du inte kämpa längre,
lilla ängel nu får du vila,
lilla ängel du kommer aldrig glömmas bort.
♥31 juli 2014 - 04 mars 2015†
 
FUCK CANCER!!!!!
HÄR hittar ni Johanna, Junis mammas instagram.
 
 
 Tillsammans kan vi besegra cancer!

Barncancerfonden - HÄR
Ungcancer - HÄR
Lilla J - Här
Cancerfonden - Här
 Bananer på stan - HÄR 
 
 Bananernas instagram hittar du här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0