04 mars.

Märkte att det vart väldigt dåligt skrivet igår, men hade lilla Max på besök så då vill
man ju inte direkt sätta sig med bloggen, haha. 
Inte för att jag hade något speciellt att skriva om, det har jag inte idag heller.
Har tvättstuga just nu och det är 20 minuter kvar tills jag ska gå ner, tiden går sååå jävla sakta
när man är uttråkad, bläsch. Hatar tvättstugan, men det måste ju göras.
Imorgon har vi tydligen lektion, haha. Säger ju att jag är tjejen med kollen, fy fan. Haha,
jag måste bli bättre på att hålla koll på lektionstiderna, tur jag har lilla Jennifer! ;)
 
Måste ju bara visa den här bilden, är jag inte otroligt snygg på den ?
Haha, vad kan jag vara där, runt 2 år? 
Tycker den är otroligt charmig iallafall, haha.
Och älskar dom snygga möblerna i bakgrunden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0