03 mars.

Hade en toppen måndag först med Jennifer i skolan, vi suger på att hitta.
Jag har gått på Carlsund i 3 år, nu blir det ju 4 år och ändå hittar vi inte rätt sal, haha.
Det är så pinsamt att komma in efter man har börjat, som tur är hade jag Jennifer! :D
Sen efter skolan mötte jag upp Amanda och tog en fika på stan. :)
Sen besökte vi Amandas mammas jobb och tjattrade lite med henne, sen fick Amanda
för sig att hon ville pierca sig, så vi tog en spontantripp till ajsomfan, det var så himla
nära att jag med gjorde det, dock bara den lilla flörpen i örat, men insåg att jag har inte 
råd just nu, men snart kanske. :) Haha, spontant är altid mest spännade.
 
 
När jag kom hem hittade jag ett trevligt paket, köp en ni med och stöd kampen
mot cancer, ni hittar tröjan här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0