01 mars.

Min lördag då.
Började lördagen hemma hos mina föräldrar då min syster med familj va nere från
Nykvarn och hälsade på, då blir det automatiskt att resten av familjen kommer med
eftersom vi ses så himla sällan, min lilla fast stora systerson va med också som
jag inte sett på 1 år ungefär? Tonåringar alltså, haha.
Men vi hade trevligt med god mat och våra konstiga pratstunder,
Man borde verkligen ses oftare!

Nettan och jag.
 
Det är vad jag kallar paprika!
 
Lilla fjanten, paprikan va nog större.
 
Syskonen, från vänster. 
Alicia 10 år, Linus 16(snart 17)år, Kornelia 20(snart 21) år.
Man kan inte tro att Greta är äldst, haha.
 
 
Sen runt fem tiden åkte vi vidare hem till min syster för lite ljusparty,
inte min grej direkt men för mig handlar det om att umgås inte köpa ljus för 300 kr, haha. 
No no säger jag bara, men som sagt. Det är för att umgås, sexparty däremot, 
där skulle jag shoppa! ;) Hahaha. Och för tredje gången så förflyttade 3
( Sofia, Greta och jag) av oss hem till Greta, sen kom även Amanda och joinade oss,
va meningen att vi skulle ha tjejkväll men Bubben och Kim ville komma också
så det vart lite mer drag än vad jag tänkt,
eftersom jag inte alls är sugen på att festa för fem öre så var jag otroligt seg
och när dom ville dra ut på krogen så åkte jag hem, men vi hade trevligt ändå.
Så tack för den lördagen! :)
 
Ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0