15 juni.

Sitter och pluggar det sista på psykiatrin, det här är den sista uppgiften sen så slipper
jag den här förbannade kursen, aldrig mer psykiatri. Så himla tråkigt och det är verkligen
inte min grej. Men ja, snart är jag färdig och då tänker jag aldrig mer se tillbaka, haha.
Då kan jag fokusera på jobbet i sommar, min kärlek, vännerna, min fina guddotter och lilla
skorpan som förhoppnings bestämmer sig för att titta ut snart, vi längtar efter dig!
Idag har jag vart på en lyft och förflyttningskurs, det var faktiskt väldigt roligt och 
väldigt intressant. Jag har lärt mig mycket idag speciellt att saker som jag lärt mig i
skolan och på praktiken har vart fel, så ja.  Det var väldigt intressant!
Men ska fortsätta skriva nu så  jag får gå och lägga mig, har ett delegerings möte imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0