13 juni.

Så vad är nytt i mitt liv då?
I veckan har jag haft intro dagarna inför sommarjobbet i sommar, jag ska vara
på två olika ställen så det kommer bli väldigt stressigt att lära sig ett nytt ställe igen
efter ha vart på det här  men förhoppningsvis är det bra personal som kan hjälpa mig,
första perioden är jag på ett trygghetsboende i gamla stan, där va personalen
trevlig, hon jag fick med de dagarna va så himla rolig, vad vi har skrattat.
Längtar dock efter mina nya skor, jag klarar inte av att gå i foppa tofflor längre,
varje dag när jag kommit hem har jag haft så ryggen att jag bara velat
lägga mig ner på backen och skrika för det gjorde så ont alltså.
Så hoppas att de nya gör min ryggsmärta lite mildare för jag har
många år kvar att jobba och jag har äntligen hittat ett arbete som jag tycker
är roligt och som jag trivs med så jag vill kunna fortsätta jobba med det alltså.
Varken min fredag eller lördag har vart direkt rolig, det har gått åt till att plugga,
så jag blir klar med psykatrin innan måndag. Vill inte göra om den kursen, 
jag hatar verkligen psykatri, fy bubblan alltså. Blä.
Kan ju även berätta att jag valt akutsjukvård som inriktning  i termin 3,
bytte även en kurs mot demens. För jag tycker det är väldigt roligt att jobba inom
äldreomsorgen så jag vill kunna välja om akutsjukvård inte är min grej, om ni 
förstår vad jag menar. Men det återstår att se, just nu fokuserar jag på 
psykatrin och jobben.
Men nu ska jag fortsätta plugga sen ska jag mysa med min kärlek,
tack för all hjälp!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack så mycket :)
Karolina Lundgren

2015-06-13 @ 22:58:30
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0