08 juni.

  • Kräsen.
    Jag är sjuk kräsen, när det gäller allt egentligen. Mat, dryck, kläder, musik, skor.
    När de flesta tycker att en tröja är snygg, så känner jag oftast:
    "hur kan den ens få säljas?"
    Haha, kräsen tjej AB.

  • Rädslor.
    Jag är livrädd för skogen, spindlar, ormar, maneter och ensamhet.

  • Nagellack.
    De flesta som känner mig vet att jag är besatt av nagellack och jag har alltid på mig
    nagellack förutom när jag jobbar för då får jag inte ha det men annars har jag alltid
    det och jag byter färg ofta.

  • Guld och silver.
    Jag är en silver person, jag gillar inte guld för fem öre och det enda jag äger som är
    guldfärgat är en tröja som jag fått.

  • Mord.
    Jag är otroligt fascinerad av mord, så fort det kommer en ny mordserie,
    spelar ingen roll om det är baserat på verkliga händelser eller påhittat,  
    så kollar jag om det är något att ha.
    Det jag är speciellt intresserad av är seriemördare.

  • Färger.
    Jag gillar inte att synas så för det mesta använder jag svara kläder eller mörkare.
    Men när det gäller strumpor, lakan o.s.v så älskar jag färger och mönster.

  • Glass.
    Jag älskar glass, skulle kunna leva på det. Twister är favoriten.

  • Vad tror jag på?
    Jag tror inte på gud för fem öre. Men jag tror på spöken och lite smått på änglar.

  • Vanilj, kanel, cocosnöt, kardemumma, saffran och svamp.
    JAG HATAR DET. Både smaken och lukten, dom gör mig illamående.
    Speciellt svamp.

  • Längtan.
    Det jag längtar efter och det jag har längtat efter sen jag var ungefär 15 år är barn.
    Ibland blir längtan så stor och kraftig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0