06 juni.

Har haft en trevlig dag med familjen, det vart lite sent firande av mig.👌
Väldigt sent eftersom jag fyller år 20 maj, men jag ville att så många som möjligt
skulle komma, och det vart alla förutom pappa, Greta och Linus, så vi vart
en hel del, jag tror vi var 17 st? Eller fler kanske det var, haha.
Orkar inte räkna alla., haha. Vi är för många för det. 😅
Jag bjöd på vegetarisk tacos, cupcakes och kolakakor. Det gick åt
som smör i solen så jag antar att det var gott, haha. 😊
Bombnedslaget när de hade åkt hem alltså, shit. Tur att Max hjälpte mig städa
för det var skit överallt, så kommer få städa om någon dag. Men det orkade vi
inte idag ni, jag och Max la oss i sängen och höll på att somna och då va klockan bara
vid sju, haha. Sen åkte min kärlek hem, fy fan vad jobbigt det är att se dig åka. 
Men imorgon ses vi igen, älskling. Och då får jag äntligen sova bredvid dig.❤

De vart himla fula, men  väldigt goda.
 
Haha, fick en selfiepinne i present😅
 
 
Den vart populär hos Alva, haha. Ska nog införskaffa en till henne.😅
 
Alva tog en smygbild på grabbarna, det jag inte såg direkt va att
lilla Mollan står bredvid Max. Så himla liten😍
Älskade Snoopy
 
Fick fina blommor☺
Ignorera min "fina vas", hade ingen annan😅
Barnen plockade åt mig med😊
En fin lykta☺
En fin tavla ☺
Och ett fint armband☺
Tack för presenterna och blommorna!☺
 
När alla dragit njöt Sally av tystnaden😍
 
 
 
Måste jag säga att min bästa present var Thomas Sabo armbandet jag fick av Max,
snacka om att han redan känner mig😍❤
Jag hade velat ha det i 1 år ungefär så det var en perfekt present😍
Nu kan jag göra det personligt med berlocker😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0