29 juli.

Hade den perfekta kvällen med min kärlek häromdagen,
kunde inte önskat mig en bättre kväll.😍
Vart att äta en jätte god 3 rätters på New York Legends, dom hade så
mycket vegetariskt så det var en dröm för mig.😅
Det är sällan jag har möjlighet att välja när jag äter ute för att alla
ställen bara har 1 vegetariskt alternativ, har man tur så är det 2.
Men Legends hade mycket, och eftersom jag älskar pasta så vart det en pastarätt
och den var nom nom nom säger jag bara, haha.
Inte nog med att det var jätte god mat, jag hade ett perfekt sällskap. 
Jag skulle inte kunna dela de här upplevelserna med en bättre person.❤
Efter ett par timmar på legends så vart det att åka hemåt för lite mys hemma och nu
ska vi sova för jag jobbar imorgon igen, blä. Vill inte men måste. Är iallafall ledig i helgen 
så det är bara att stå ut ett par dagar, även om lusten ligger nere på minus 50. haha.😩
 
 
Jag är så otroligt jävla kär i dig❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0