30 januari.

Vem är Karolina?
Jag är 22 år, jag har gröna ögon, är 1.68 cm och jag är naturlig brunett.
Jag kommer från en stor familj där vi är 6 systrar , jag är minstingen.
Jag har dock en systerdotter som är 2 år yngre än mig
och som har blivit som en lillasyster.
Och ja, jag har plågat henne mycket under våra år, haha. Stackars barn.
Jag är blyg, lugn, alltid glad, barnkär och har alltid lätt för att skratta.
För mig är familjen och vänner viktigast, skulle inte fungera utan dom och
dom är det viktigaste jag har. Jag har en liten vänkrets men den är stor på kärlek
istället, det är allt vi behöver. 
Jag är vegetarian och älskar alla djur, kan inte se ett som mat och ett som husdjur.
Jag söker inte efter någon som bara är ute efter sex, söker någon som vill ha
något stadigt, som gillar barn och vill ha barn. Som bara ser mig, och ingen annan.
Jag vet allt det där, men jag vet inte vem jag är. 
Jag har tappat bort mig själv.
 
 

Kommentarer
Postat av: bohm

fin tjej

Svar: Tack så mycket :)
Karolina Lundgren

2015-01-30 @ 01:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0