30 januari.

Haft en bra dag, Amanda är så jävla sjuk så vi har skrattat hela dagen och diskuterat 
alla underbara idioter i våran värld, hahaha. Jag orkar inte. :'D
Kära lilla Mandisen.
Vi drog ner på stan och av en slump så samlade 4 av 5 snippor, så vart en 
liten snabb runda och va på systemet 2 gånger, snacka om stammis. ^^
Efter stan drog vi till Mandisen en stund, hon och jag fick äntligen våra semlor.
Det va det enda vi kunde prata om på stan. Haha, lika besatta.♥
Sen drog jag till systern min en stund, Lars skrämde som vanligt skiten ur mig när
han rör sig som ett jävla spöke, haha. Fy fan, jag skrek som en idiot. :'D
 
Och nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på The rebound,
den är jävligt roligt faktiskt!
Speciellt barnen,  vilket singelliv jag har. Herregud. Hahaha, döda mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0