29 januari.

På senaste tiden har det blivit ett jävla tjatande om mitt festande.
För det första är det inget någon har med att göra
och för andra så är det inget någon har med att göra!
Jag är 22 år,  vad brukar 22-åringar göra? Sitta hemma och sticka ? 
Ska jag bara sitta hemma och vänta på att någon helt plötsligt kommer in i mitt liv?
Jag har inga barn, jag har inget förhållande, just nu är det bara jag, 
jag har bara mig själv att tänka på och ingen annan!
Jag skadar ingen när JAG festar, det påverkar bara mig.
Jag tänker inte försvara mig mer när det gäller det är så bara sluta.
Så bara sluta lägga i er MITT liv.
 
 
 
Forsätter på tema alkohol.
Jag funderar på hur många som far illa pga av alkohol?
Jag själv har aldrig blivit utsatt, vad jag vet om iallafall. 
Men jag vet flera personer som fått något i sin dricka och tappat bort en hel kväll.
Tack gode gud kom dom hem oskadda. Men dom som inte gör det, deras liv blir förstört.
På grund av vad liksom? Någon som tycker det är kul att skada tjejer?
Någon som inte har något innan för pannbenet och tycker det är okej? 
Även om en tjej inte får något i sin dricka så är det en stor risk för oss att gå ensamma,
speciellt på kvällen, det tycker jag är så sjukt.
Ska inte vi kunna röra oss som vi vill utan att behöva vara rädda?
Vi har inte en chans om det kommer en eller flera killar som överfaller en.
Jag kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag gått själv från Ågatan ner till 
resecentrum, ska inte jag kunna göra det utan att behöva riskera mig själv?
Usch, jag blir seriöst äcklad av den här världen.

Kommentarer
Postat av: Jens Andersson

Antar att de kanske va too fast, vill bara prata inga baktankar :) samt prata om vanliga saker ^^

Svar: Haha^^
Karolina Lundgren

2015-01-29 @ 00:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0