28 januari.

Alltså det går så sjukt segt att plugga, hatar specialpedagogik lika mycket som jag hatade
hälsopedagogik, jävla skit ämnen! Vill bli klar nu, trött på det här.
Har ingen motivaton alls, men jag härdar. Försöker iallafall.
 
Min lägenhet är sjuk speciell.
Ena dagen är det ap varmt och andra är det piss kallt, idag är en kall dag.
Och gör nästan ont att skriva för händerna är så kalla, får lägga händerna i bhn så blir dom varma!

Påtal om bh, jag köpte en ny för några veckor sen och jag rekomenderar verkligen 
Evas, speciellt för er med större bröst.
Det här är  seriöst den bästa bhn jag haft, snygga är dom med.
Lindex tex. verkar ju tro att man har 90 runt bara för att man han har stora bröst,
plus att dom är har bara svarta, vita, eller beige utan någon spets eller något.
Vi med större bröst vill också kunna ha gulliga/snygga/sexiga bhar!
Därför jag älskar Evas, kommer beställa en till den här veckan känner jag!

Haha, vart kommer detta sluta?
Står 75G om ni inte ser.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0