26 januari.

Idag då, en väldigt konstig dag men faktiskt väldigt trevlig.
Har spenderat den med exet, känns skönt att vi kan umgås som vänner!
 
  
Haha, det här är en bild tagen sommaren 2011 ? Det måste det nästan va.
Iallafall, det är jag som ligger på backen och ja, ni ser rätt. Gungan gick sönder, hahaha.
Jag orkar inte. 2 sekunder innan den gick sönder sa jag:
" den håller, det har ju suttit flera tjockisar på den. "
Och med tjockisar menade jag flera vuxna karlar, sen sätter sig en 19-åring på den
och den går sönder, hahaha. Tror ni jag dog? :'D Har nog aldrig känt mig så tjock,
 men det var jävligt roligt, hahahahaha.
 
 
 
 
Hittade en så otroligt fin ring på stan häromdagen och det var 70 % på den så 
jag kunde ju verkligen inte motstå eftersom jag älskar ringar. 
Dock får jag växla mellan lillfingret och ringfingret beroende på hur varm/kall jag är,
för fingrarna blir ju mindre när dom är kalla o så vidare, på bilden med Isabelle har
jag den tex på lillfingret men på den här bilden ringfingret, men skit samma.
Den är så fin så det kan jag överleva med! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0