25 januari.

Igår då, haha.
Vad ska man säga? Det var kul och galet. :D 
Slutet tänker jag dock inte ens tänka på så det skiter vi i. 
Men förfest hos Isabelle med brudarna, jag drack vin och det tänker jag aldrig göra igen,
Haha, usch. 
Sen vart det Harrys, älskade Harrys. Hade saknat dig.♥ Haha, är så trött på platens.
Tråkigt och lite folk, harrys ska det va. Jag och Isabelle tog en pussbild som blivit tradition,
men dom la inte upp den så kunde inte sno den. :(
Men i övrigt hade vi skit kul, men funderar ärligt talat på att vara nykter på Isabelles födelsedag,
inte värt att bli så bakis, haha.

Men ja, tack för igår!

 

Love you, bästi.
 
 
Jag ler nästan jämt på bilder har jag märkt. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0