22 januari.

Jag och katterna ligger och kollar på " hela england bakar", men alltså
jag vill bara att klockan ska bli mycket så jag kan bli trött och somna,
vill att det ska bli imorgon. För då ramla pengarna in och jag ska träffa mina snippor.
Vad vi ska hitta på vet jag inte, men jag slipper åtminstone sitta ensam en fredag, haha.
På lördag blir det lite party, det glamorösa singellivet, skämt åsido. Haha, fy fan.
Orkar inte. :'D Jag är för gammal. ;)
Men ja, så länge jag är singel så kommer det nog bli mycket festande.
Tänker inte sitta ensam och bara vänta på att någon ska välja att stanna i mitt liv,
då kan jag lika gärna vara ute och träffa folk.
 
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0