20 januari.

Hahahaha, "sova skapligt". Jag väntar fortfarande på Jesper och hans sova tidigt! ;)
Haha, lamm alltså. Tror jag måste lära honom
klockan för den verkar han inte kunna! ;)
Vad händer imorgon då, mina kära vänner?
Eller idag blir det ju, senare idag. ;D
Men nu har jag fredag planerat iallafall och eventuellt lördag om plånboken tillåter det.
 
 
 
Ska även ringa och skälla på bredbandsbolaget
med, fick en jävla räkning på 800 för bredbandet!
Jag är inte den sortens person som säger ifrån och blir arg, speciellt inte på
främmande personer men dom kommer jag fan skälla på!
GÖR OM, GÖR RÄTT!
Deras satans skit fungerar ju aldrig heller!
Betalar för något som är mer avstängt än på!
Aaah!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0