19 januari.

Haft en trevlig dag med mina två tjejer Amanda och Annette, vi fikade sen hann vi inte
med mer innan vi var tvugna att åka till lasarettet för Nettan hade tid för mrt, sen tog vi en
runda på stan. Innan vi drog till bussen fick vi något ryck så jag attackera Nettan
och la mig på henne och Amanda la sig på mig, haha.
Vi är 20, 22 och 28 år gamla och beter sig som 14. 
Jag orkar inte med oss. :'D Samt så sa Nettan " nu kommer Lasse " ,
ändå skrek jag som en idiot när  han öppnade dörren för jag vart så rädd, haha.
Störd.
 
Och mitt hjärta brast när vi skulle gå in i gallerian, för där satt det ett litet barn kan vart
max 12 år och tiggde, tunna kläder, inga vantar och inget att sitta på,
det gjorde ont i hjärtat på mig.
Jag brukar aldrig ha lösa pengar men jag hade faktiskt en tjugo så den gav
jag till honom/henne.
 
 
Nu sitter jag och kollar på "brudens bäste man" i väntan på mitt lamm som skulle
komma så vi kan sova skapligt men vet inte vad han anser är skapligt, haha. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0