15 januari.

  • Svartsjuk.
    Jag har så sjukt dåligt självförtroende, jag tänker jämt att det finns någon bättre än mig och jag vet att det verkligen finns dom som är snyggare än mig och då blir det att jag tänker att " Vem fan vill vara med mig när han kan få något bättre?"  Det leder till att jag blir rädd att förlora honom och då blir jag svartsjuk.

  • Kor.
    Jag älskar verkligen kor och komönster, dock kon behålla sitt skin annars är det inte gulligt. Om det inte är fake då.

  • Klumpig.
    Har ni mött någon klumpigare än mig? Jag tror inte det. Jag slår i allt, jag tappar allt, jag halkar alltid, allt ni kan tänka er lyckas jag med. Jag får ofta höra " det är bara du som lyckas med det. " Haha. -_-

  • Matvanor.
    Jag är så sjuk dålig på att äta, speciellt när jag är själv. Jag kan komma på vid fem " Va fan jag kanske ska äta något? " Jag tror mycket handlar om att jag känner mig ensam och ledsen, samt tjock. Och jag vet att man inte går ner i vikt av att inte äta men något i mitt huvud säger nej.

  • Späckhuggare.
    Jag älskar späckhuggare. Det är något som jag dras till när det gäller dom, vet inte om det är att det ser ut som dom ler men deras ögon ser så sjukt ledsna ut och det kan jag känna igen mig själv i. Samt att det är så otroligt vackra och mäktiga djur! SÅ BOJKOTTA SEAWORLD!

  • Generad.
    Jag blir generad jätte lätt och det märks ofta genom att jag börjar skratt som en galning.

  • Lila.
    Jag har alltid hatat färgen lila men på senaste tiden har jag börjat gilla den. Dock inte på kläder.

  • Brunt hår.
    Visste ni att i hela mitt liv har jag haft brunt hår? Olika nyanser i brunt och ibland med slingor men alltid brunt och det kommer jag nog alltid att ha. Om jag inte någon gång vågar mig på att testa rött.

  • Veckans brott.
    Min mamma premumenerar på tidningen "allas" och varje gång jag träffar henne brukar jag få en bunt tidningar bara för att hon vet att jag älskar att läsa veckans brott.Har sagt det förr och jag säger det igen, mord fascinerar mig.

  • Converse.
    Det är typ dom enda skorna jag använder, förutom nu när det är snö för då använder jag MC boots/stövlar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0