14 januari.

Kollar på The vampire diaries och dreglar lite, det är typ enda serien då alla är ögongodis?
Livsfarlig serie, haha.
Har iallafall haft en toppen dag med min tjejer med ett mindre roligt ärende
men det är ju skit samma,
skolan gick bra va ju typ bara intro nästa lektion är redan nästa vecka så då börjar 
allvaret nu igen då, usch. Känner stressen redan tar över mig, orkar inte.
Men jag ska härda, förhoppningsvis är jag färdig undersköterska i slutet av det här året!
Längtar något enormt!
Imorgon ska jag som sagt till min andra skola Miroi, hatar skiten.
Och hatar att vi börjar klockan två hela jävla dagen är ju förstörd, aaah.
 
Men ska hoppa i ett bad nu innan jag fortsätter kolla på tvd och dreglar till Matthew Davis.
Jag vet att jag fyller i maj men jag känner att det är bra att vara ute i god tid,
jag önskar mig honom! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0