14 januari.

Sitter i skolan och väntar på att börja så jag kan åka hem sen, så jävla trött idag.
Både sov trött och trött på livet.
Börjar två kurser idag och dom andra två på miroi imorgon,
börjar den ena klockan tio och den andra klockan elva så antar att jag slutar vid tolv
men det återstår att se.
Imorgon börjar jag klockan två, det är både skönare och jobbigare,
skönare för jag skulle stressa iväg på morgonen,
jobbigare för att hela dagen förstörs när man bara ska sitta och vänta på att skiten ska börja.
Och Miroi är bokstavligen skit, får ni erbjudande att börja där tacka nej för fan.
Jag valde Carlsund som min skola och har ändå flera kurser på miroi, sånt gör mig arg!
Speciellt när dom inte samarbetar!-_-
Men ska gå upp till klassrummet, hoppas dagen går snabbt så jag får sova snart.
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0