13 januari.

Har haft mor och far på besök idag,
små pratade lite och jag fick låna en bok av mamma så jag slipper köpa en,
så nu har jag alla skolböcker klara.
Imorgon ska jag till skolan, dock i bara två timmar sen ska jag möta upp Amanda när hon 
slutar och göra lite ärenden sen får vi se vad vi hittar på.
 
Katterna ligger och sover men det blir nog inte så länge till då jag tänkte storstäda och
verkligen skrubba rent, eftersom en viss Jesper ger Sally massor popcorn så ligger
det smulor överallt. -_- Egentligen borde han komma hit och städa , haha.
Varvar mellan städning och tvättstugan, en riktigt rolig dag med andra ord. -_-
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0