11 januari.

Haha, vilken lördag.
Så jävla sjuka vänner jag har! :'D
Eller aa vi är sjuka tillsammans, helt jävla galet!:'D
Vi käkade som sagt på max och sen funderade vi på va fasen vi skulle göra,
jag kom på den briljanta idén att vi kan ju åka
och hänga på Amandas dörr och överraska henne, sagt och gjort. ;)
Dock va porten låst så vi fick avslöja oss
men hon trodde inte på oss fast vi skicka fula bilder på oss vid hennes port. :'D 
Vi satt bara och var sjuka,
stackars Patrick (Amandas pojkvän) och Jenny(Amandas mamma) alltså! :'D
Och jävla Jenny alltså!:'D 
Hahaha, hon sa direkt till mig
" Karro, fick du ett skott i råttan? "
Hahahaha, jag orkar inte!
Nu är jag iallafall hemma och väntar på Jesper,
har vart hemma i ca 20 min och jävlar vilket väder vi har idag!
Egon är en elak jävel, höll på att blåsa bort! -_-
Bara inte strömmen går för då kommer jag gå ihjäl medans jag väntar!
Fast jag har ju en bärbar dator så då är det inte så farligt så länge den har batteri! XD
Men ja, haha.
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0