10 januari.

Fredag:
Jag och Isabelle hade en riktig flöt kväll,
vi käkade pizza sen godis och sen chips och dipp,
jag var så satans mätt att det gjorde ont! :'D
Då har man ätit mycket ni, fy satan.
Sen körde vi xbox, det var seriöst roligaste spelet jag kört!
Vill ha xbox bara för att kunna ha det spelet, haha.
Vi hade iallafall as kul, roligast var att förstöra för Isabelle i spelet! ;D
Tack för kvällen :*
 
 
Sen var det meningen att jag skulle sova ensam, men J kom myste ner sig och då kunde jag somna ordentligt! :*
 
Lördag:
Vaknade upp bredvid J som alltid sover längre än mig vilket är väldigt konstigt! ;D
Sen kom Greta och Fia,
jag har färgat Gretas hår och vi har bara allmänt flummat oss
och nu ska vi dra och käka max, flöt två dagar i rad jag kommer explodera! -_- 
Men jag skriver sen
 
Ta hand om varandra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0