08 januari.

Haha, vilken dag.
Mina vänner är dom sjukaste, ingen tvekan om saken alltså! :'D Haha, fy fan.
Började med att jag, Nettan, Amanda och Kornelia gick en kort runda på stan sen åt vi subway, hamnade i matkoma, sen kom Fia och joinade oss och vi gick en till runda på stan, jag köpte 2 par jeans vilket var välbehövligt men det är så himla tråkigt att köpa, haha. 
Sen satte vi oss ner på lilla hem och snackade, en kort beskrivning på det vi skrattade som idioter och skämde ut oss. :'D
Kan ju sägs gott och kort att ibland är det jävligt skönt att vara singel när man här alla andras problem! :|
Sen drog vi till maxi och den vart det hemfärd med J och kollade äntligen på det regnar köttbullar 2, snart ska jag krypa ner i en kall säng för imorgon blir det tidigt, kl 8 ska jag vara i Mjölby, jag är redan trött. Haha.

Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0