08 januari.

Att få liv i J är som att försöka få liv i mig, helt jävla omöjligt! :o
Så jag ber om ursäkt till alla som försökt få liv i mig under åren, haha.
Det kan inte ha vart enkelt! ;)
 
Idag blir det en runda på stan med mina tjejer, fördriva tiden lite och umgås!
Risken är ju att det blir som igår på messenger fast ute istället, vi är så sjuka! :'D
Vart väckt klockan 8 imorse av en glad nyhet!
Men tänker inte säga för mycket för vill inte förstöra något
och ta ut glädjen i förskott så jag återkommer till det lite senare! :D
Nu ska jag hoppa på J och få liv i honom sen dra vidare mot Motala! :D
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
Sally har parkerat sitt arsle på J,
men nu är han åtminstone vaken! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0