06 januari.

2014 vart ett år med väldigt mycket festande för mig, 
festade nog mer det året än vad jag gjorde från 18 års åldern till ca 21,5 års åldern.
Jag är egentligen ingen party brud men vi har haft så himla mycket roligt och
träffat så himla mycket roligt folk så jag klagar egentligen inte. ;D
Jag festar hellre och träffar nytt folk än är hemma ensam, så. ^^
Jag är 22 år, singel och har inga barn då kan jag lika gärna festa nu
än få en kris sen när jag är äldre och festa varje helg, haha. :'D
Här kommer lite flasbacks!
Många kvällar har jag inga bilder ifrån.

Fia va den som fick i gång mig och mitt festande,haha.
I blame you. ;)
Nej då, vi hade roligt och vi får ta en kväll bara du och jag snart, var länge sen. :D
 
Jag och Linda hade en galen kväll, med för mycket alkohol och vi två tillsammans
slutade med att vi vart galna och skrattade hela tågresan hem, stackars tågvärden.
Haha. :'D
 
Midsommar vart det tjejkväll med mina brudar som slutade med att
Amanda fick svälja en sked curry, hahaha. :'D
 
Jag och Isabelle fick upp kontakten ordentligt och det vart många galna
utekvällar, vi träffade Dennis och Jacob och festandet va igång. :'D
Isabelle hamnde i busken. :'D
 
Många härliga hemmafester!

Vi åkte med barbie bilen ner till ågatan. :'D
 
Och såklart nyår!
 
Vi får se hur 2015 blir! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0