04 januari.

Jag orkade lyfta på röven sen ni och jag kom iväg till Borensberg, haha.
Duktig är jag. :)
Mamma bjöd på mat, hon hade gjort smörgåstårta och gjort en veg. till mig,
tack snällla mamma.
Jag lurade i Molly att slicka på en citron och jävlar vad sur ungen vart på mig, haha.
Men det var det fan värt. ;) Hon glömde ju bort det lika snabbt igen så. ;)
Vi åt, vi fikade, mamma tog fram rester av julgodiset så jag har nog ätit mer idag
än vad jag gjort under hela den här veckan , haha. Galet.
Sen målade vi, japp. Dom vuxna målade och dom små sprang omkring.
Tack för en härlig dag. :)
 
Jag idag.
Avskyr mina breda höfter.
 Snodde mammas bild. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0