04 januari.

Den mest udda vänskapen jag känner till är nog min och Robins,
vi är så olika man bara kan bli.
Haha, kanske därför vi funkar så bra ihop.
Han får mig att bli galen och leva upp och jag får honom att tona ner lite,
är så glad att jag har min lilla flugsvamp,
han är så härlig och jag är tacksam att han finns i mitt liv.
Vi träffades första gången när jag var 13 och han var 16 år,
en kompis jag umgicks med då lurade ner Robin och två av hans kompisar till Borensberg
för att festa med oss, det var seriöst den bästa tiden i mitt liv fast
jag var otroligt jävla blyg, tyckte jag var fulast i världen så fick
jag min första kyss av min lilla svamp!
Idag är jag väldigt glad att det var just han jag fick den av då han är speciell för mig.
Vi träffades och festade ett par gånger sen gick åren och när jag var 16-17 och gick på
Carlsund så började jag umgås med en kille och en dag följde
jag med honom för att träffa en vän till honom och vem var inte det?
Jo, min kära lilla Robin. Haha, det är sjukt hur liten världen är. 
Sen gick åren igen sen helt plötsligt hade jag ett mejl med hans efternamn på ämnesraden
och då vart jag såklart nyfiken och öppnade det,
då var det mitt lilla hjärtegull.
Här är vi 10 år senare, vi ses inte lika ofta som jag skulle vilja men jag är glad
att vi pratar varje dag, jag är glad att du finns tröstar mig när jag är ledsen
och jag är glad att du finns i mitt liv, min kära vän. ♥
 
 
Robin och hans jävla mössa. ;)
Kan inte fatta att den här bilden är 10 år gammal.
 

Kommentarer
Postat av: Svampen

Ah saknar den tiden! crazy shit was going down :D fan va kul vi hade!
Aww sötnöt, du vet att jag alltid finns om det är något, köra ut någon i skogen, vara den muppen jag är dagligen, eller om du inte mår bra o är lessen i ögat så finns stålsvampen redo så klart! :D nananannana svampen! untz untz :).

Ja det blev ju ingen kagge öl förra gr men jag lämna ju en 3,5a i kylen hos dig ;). Btw så va den mössan jävligt helig och jag är fan mer än vän! jag är konstigt nog allt och inget! kalla mig gud eller bara mitt namn för båda två är samma sak ! Så kexet här blir inga barn gjorda twjaoooawo puss

Svar: Hahaha. Härliga människa vad jag tycker om dig! :'D Det är bara du som kan lyckas vara allt och inget, hjärtat. :*
Karolina Lundgren

2015-01-04 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0