03 januari.

Är på väg till min kära syster för att trakassera henne lite, mohaha. 
Hon har världens gulligaste lillasyster så hon älskar när jag plågar henne! :*
Sen ikväll hoppas jag att jag får träffa lilla gullungen!
 
Imorgon ska jag som sagt till Borensberg,
blir väl typ att fira väldigt sen jul igen då min syster från Södertälje kommer ner med sin familj,
hoppas min stora fast ändå lilla systerson följer med också!
Har inte sett honom på jag vet inte hur länge. Tonåringar, haha.
Och hoppas vädret va som idag, sol och väldigt milt,
jag har conversen på mig nu så haha, ja. Det är milt.
Älskar converse och hatar att jag inte kan ha dom när det är snö. :(
Dock blir jag så jävla kort när jag har dom, hahaha.
Vilka problem jag har!
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0