03 januari.

Äntligen kan jag sova, goda nyheter.
Jag älskar dig. ♥
 
 
Ska som sagt sova nu, eller aa. 
Försöka iallafall, jag är jätte trött så det borde gå.
Måste lära mig somna ensam men det är så jobbigt,
hatar verkligen att sova ensam så det är fortfarande svårt att somna.
Om någon är sugen på att hitta på något idag så är jag öppen för alla förslag, ni kanske har märkt att jag hatar att vara ensam och jag tänker inte vara hemma ensam igen, hell no.

Om 1 månad har jag bott i den här hell hole i 2 år, ibland är det inte så himla farligt.
Speciellt inte eftersom jag fick världens bästa praktikplats och det hade jag nog inte fått
om jag bott i Motala men dagar som den här så hatar jag verkligen att bo här!
Många säger " men det är inte så farligt ", nahe. Men bo ensam i "stad" där du inte känner 
en käft och du känner dig ensam 99 % av tiden
för ingen kommer hit så får vi se hur roligt ni tycker det är, för det suger.
Jag är så himla olycklig, ni kan verkligen inte förstå hur mycket.
 
 

Kommentarer
Postat av: jag vet. Bodde länge i Motala ensam. Jag grät mig till söms och skrek att nån skulle komma och bo med mig. Så tråkigt och ingen kom knappt och besökte en.

Jag vet. Jag bodde långe ensam i Motala. Jag grät mig till sömns och stek efter att nån skulle komma och bo med mig. Ingen som knappt besökte en. Så ensam har jag aldrig känna som då.

Svar: Det är jobbigt sånt här..
Karolina Lundgren

2015-01-03 @ 03:33:14
Postat av: Anonym

Och skrek efter att nån skulle komma och bo skulle det va :-P

2015-01-03 @ 03:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0