03 januari.

Sitter och väntar på tåget hem och mitt arsle har seriöst avlidit.
Hatar att dom inte gör så tågen och bussarna passar så man får sitta
och vänta i 30 minuter på en stenhård bänk. Haha.
Har iallafall haft en rolig kväll hos Annette,
vi som systrar är helt jävla dumma i huvudet så haha, ja.
Hon låg i sängen och jag hoppade på henne(stackars henne jag vet),
Stella typ grymtade mig och blåste mig rätt i ansiktet med sin fisk andedräkt och ja, haha. 
Vi har skrattar väldigt mycket är det enda man behöver säga. :'D
Tror stackars Lars gick ihjäl på oss! :'D
Nu blir det att åka hem och faktiskt krypa ner i sängen och mysa med gullis.
Sen blir det Borensberg imorgon, kan förbereda mig på matkoma direkt. :'D Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0