02 januari.

• Jag heter Karolina.
• Kallas Karro.
• Jag är 22 år.
• Jag bor i Skänninge.
• Jag är singel.
• Jag har brunt hår.
• Jag har gröna ögon.
• Jag är 1.68.
• Jag har 39-40 i skor.
• Jag är vegetarian.
• Jag är blyg.
• Jag har 2 katter.
• Jag hatar att vara ensam.
• Jag är rädd för skogen.
• Jag är kräsen när det gäller mat.
• Jag äter när jag är uttråkad.
• Jag älskar apelsiner.
• Jag är sjuuuukt osäker på mig själv.
•  Jag röker inte.
• Jag har grymt ont i ryggen varje dag.
• Jag älskar att promenera.
• Jag skrattar i stort sätt åt allt.
• Jag är klantigast i världen.
• Jag älskar kramar.
• Jag vill ha barn.
• Jag är tidsoptimist.
• Jag har inget tålamod.
• Jag är en nattmänniska.
• Jag gråter ofta utan en anledning.
• Jag älskar att läsa och skriva.
• Jag blir sur lätt men sällan arg.
 
 
 
 
Det här är jag och jag är sjuk uttråkad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0