01 januari.

10 juni 2010 föddes du, 19 september 2010 vart jag din gudmor.
Det har vart dom allra bästa åren i mitt liv, du har gjort allt så mycket enklare.
Är jag ledsen brukar jag tänka att snart får jag träffa dig och höra dina kloka ord,
då känns allt lite enklare än vad det var innan.
Jag minns en gång när du var runt året, jag och exet bråkade i telefonen,
jag satt på golvet och lekte med dig när ha ringde, sen vart ledsen och började gråta,
jag försökte dölja det för dig men du kröp upp i min famn med en body i handen
och började  torka bort mina tårar, det är ett av dom käraste minnen jag har med dig.
Sen första dagen jag höll dig har jag älskat dig mest av allt.
Du är verkligen allt för mig plus lite till. ♥
Den 16 juni är det beräknat att du ska bli storasyster,
då kommer jag ha dig och lilla skorpan att älska,
jag kommer alltid finnas här och beskydda er. 
Jag älskar dig till månen och tillbaka, det kommer jag alltid göra.
Jag är så stolt över att jag kan kalla mig din gudmor ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0