01 januari.

Nyår då, det var det konstigaste nyåret.
Vi hade jävligt roligt så inte så jag menade, men det kändes så konstigt bara.
Haha, undra varför. Kanske för att det var mitt första år som singel på 3 år ?
Van att ha Niklas där liksom, haha.
Eller så va det för att tiden går så jävla fort och man kan inte fatta att det redan är 2015.
Skit samma, haha.
 
Vi började kvällen hos Isabelle, det var jag, Dennis, Robin, Robin, hette han Hampus? och Isabelle såklart.
Sen drog vi vidare till Mika och Jon, jösses Amalia. I slutet var vi nog 30 pers, plus minus.
Det var trångt, men vi hade så jäkla roligt.
Älskar att träffa nytt folk, speciellt när dom är så jävla galna.:D
Efter tolv slaget drog gick vi in till stan, mina fötter dog.
Aldrig mer klackar, jag accepterar att jag är kort nu. :'D
Men ja, jag hamna på Harrys med Fia och Johanna,
sen minns jag inte när jag hamna på Queens men det gjorde jag iallafall, haha.
Så jävla sjukt, man ska verkligen inte dricka shots, det är livsfarligt. :'D
Sen kom vi hem till Isabelle på något vänster och somnade,
jag var nog fan fortfarande full när jag vakna.
För jag är fortfarande skit bakis klockan tjugo över tio på kvällen, bläsch.
Aldrig igen, haha.
Jag är verkligen inte gjord för det här livet, jag är en familjeperson.
Jag är gjord för att ha barn, sitta och titta på disney filmer och dricka alkoholfri cider, 
det är mer jag♥ Haha.
 
Min klänning då, den var livsfarlig. Jag har ett sår på handen för jag rev mig på den och
mina armar är röda och svider pga av paljetterna. :'D Dödlig klänning.
Var massor som sa att jag gjorde illa dom när jag krama dom o.s.v, haha.
En positiv sak var ju att ingen tafsade ionödan. ;)
 
Min outfit för kvällen, helt olikt mig.
Kort klänning och lockigt hår, men ja. Det är bara nyår en gång om året!
 
 
Stiliga grabbarna!
Robin, Linus, Max och Albin.
 
Jag, Robin och någon, haha.
 
 
 
 
 
Så här ser jag ut idag, hahahahaha.
ALDRIG MER SÄGER JAG. :'D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0