28 februari.

Hade en trevlig fredag med mina tjejer, dock vart det inget Linköping pga av
dessa jävla sjukdomar, men du är saknad, hjärtat. :(
 
Vi tjejer åt iallafall pizza och hade det trevligt, se gick vi hem till dom och hade lite
fredagsmys och bus, har saknat mina tjejer så mycket. 
Och magen bara växer!  Jag och Linda satt jätte länge för att försöka locka fram rörelser
men icke sa nicke. Skorpan kom nu, vi längtar.
Saga använde mig som häst och hon fick sminka mig, jag kan säga att jag vart
inte direkt vacker, jag såg ut som en av häxorna från Hans och Greta, haha.
Men min lilla tjej är så duktig som försöker och hon hade roligt, det är allt som räknas.
Tack älsklingar, vi får ses snart igen.♥
 
 
 
Snoopy nyss, jag dör så söt hon är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0