26 februari.

Satt och bläddrade på facebook och då kom cancerfondens sida upp,
då slog det mig på riktigt. Min pappa har cancer. 
Min fina, gulliga, snälla pappa har seriöst cancer, hur fan är det möjligt?
Det gör mig så otroligt ledsen, det skrämmer mig så himla mycket att han faktiskt är sjuk.
Man tror inte att det någonsin skulle hända någon man älskar.
Idag är det vanligare än någonsin att någon drabbas av cancer, det är 2015 och
man skulle ju kunna önska att forskning kommit så långt att det skulle finnas ett
botemedel mot skiten, behandling finns. Men så många dör av den här vidriga sjukdomen.
1 av 3 kommer drabbas, det kan bli din pappa, syster, fru, son, dotterdotter.
Ta hand om dina nära och kära, medans du kan.
Inte när det är försent..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0