26 februari.

Har haft en mysig dag på stan med Greta och Amanda, vi tog en mysig fika tillsammans 
så jag hamnade i matkoma, jisses vad jag åt alltså. Jag och Amanda, haha. :'D
Amanda är så liten i kroppen men hon äter seriöst som en vuxen karl! 
 Jag var stygg idag med och köpte en parfym, 3 ringar och ett par örhängen.
Ringarna är från ur och penn så dom kommer tappa
färgen ganska snabbt, men det var billigt och jag älskar ringar så jag kunde inte motstå!
Dock upptäckte jag att jag tog nästan förstor storlek i alla, haha. Smart tjej.
 
Tekniskt sätt är det ju 4 ringar, men 2 st "hör ihop" så vi säger 3, haha.
 
Midnight fantasy och fantasy är verkligen mina parfymer, det är dom enda jag tycker om.
Och escada taj sunset. Jag är jätte kräsen när det gäller parfymer så jag håller mig till dom. ^^
 
 
Fick bästa samtalet av min guddotter förut, vart så glad över att höra att det var
hon som sa hej i andra sidan luren när jag svarade,
blir alltid så glad av att höra hennes lilla röst. Helt från ingenstans ställer hon
den sötaste frågan så allt jag kunde göra va brista ut i skratt.
" Vad har du ätit idag då? "
Den frågan va den jag förväntade mig allra minst, men gud så gulligt det lät.
Det gjorde min dag att få ditt samtal. Älskar dig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0